اشتغال

اشتغال

اشتغال

اشتغال

پرداخت 400 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بهار 91پرداخت 400 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بهار 91

مشاغل خانگی,تسهیلات مشاغل خانگی,وام مشاغل خانگی,وام مشاغل خانگی91,اخبار اقتصادی روز

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد

پرداخت 400 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بهار 91

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بانک‌های عامل استان اردبیل در سه ماهه اول سالجاری با تلاش بیشتر 40 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کنند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس از اردبیل، حسین منوری در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات موفق می‌شویم بیش از 90 درصد تعهد اشتغال خود را در بخش مشاغل خانگی تحقق بخشیم.

وی اشتغالزایی را از اولویت‌های برنامه‌های مدیریتی اغلب دستگاه‌های استان اردبیل و تاکید مسئولان ارشد برشمرد و خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی است ما باید بستر کارآفرینی را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اشتغال داخلی و سرمایه‌گذاری‌های روزافزون فراهم کنیم.

این مسئول تاکید کرد؛ با حل معضل بیکاری بسیاری از گره‌های کور اجتماعی و رفاه عمومی برطرف شده و جامعه به سمت یک تعالی واقعی حرکت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران بانک‌های عامل این استان برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی باید تلاش مضاعفی از خود نشان دهند تصریح کرد: بانک‌های عامل تا پایان فروردین ماه سال جاری سهم اختصاص یافته به استان که 400 میلیارد ریال می‌باشد را باید به متقاضیان معرفی شده پرداخت کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کار و تلاش سازنده در حوزه کارآفرینی از موثرترین لوازم تحقق اهداف سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

 

منوری در بخش دیگری از سخنان خود توجه به امر اشتغالزایی را از جمله اولویت‌های کاری مدیریت استان در سال جاری ذکر کرد و افزود: تعامل منطقی و عقلایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با نمایندگان و مسئولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی لازمه کار ، تلاش و تولید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه آخرین وضعیت طرح‌های آمایش صنعت و معدن به ترتیب واحدهای ایجادی و جانشین توسط دستگاه اجرایی مربوطه و بانک عامل ارایه و آمار دقیق تسهیلات پرداختی توسط بانک عامل از محل اعتبارات مشاغل خانگی به صورت مستدل و مستند ارایه شد.

 

همچنین در این جلسه مقرر شد یک پنجم تعهد اشتغال استان مطابق با سند توسعه اشتغال اردبیل که مربوط به تعهد اشتغال سال جاری است به تفکیک توزیع دستگاه اجرایی و شهرستانی استخراج و توسط دبیرخانه کارگروه در جلسه بعدی مطرح شود./قدس آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.